PARTICIPACIÓ

Els veïns de Parets podran monitoritzar el servei de l'aigua

Un nou sistema permetrà consultar per internet les incidències del sistema als ciutadans

Mitjançant un SMS, s'enviaran avisos sobre avaries i restabliments als clients

Una gota daigua en una aixeta.

Una gota daigua en una aixeta.

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Dilluns passat, l'Ajuntament de Parets del Vallès i l'empresa CASSA van presentar en roda de premsa les noves eines per potenciar la informació del servei d'aigües al municipi.

Es tracta de la implantació d'un nou software integral de gestió del servei que ha desenvolupat el personal de la companyia d'aigües, anomenat 'SIGEA'.

Aquest programa, que integra quatre mòduls bàsics i que permet als tècnics i operaris de CASSA conèixer en temps real tot tipus d'informació i incidències en la xarxa de distribució, també obre la companyia a la ciutadania, oferint informació d'utilitat en l'entorn digital.

Notificacions per SMS

En un web, el client podrà veure les interrupcions actuals en el servei, o bé les obres previstes de millora de la xarxa. A més, els veïns podran també notificar a CASSA qualsevol fuga que detectin als carrers omplint un senzill formulari. La informació arribarà directament als tècnics del servei, que repararan la possible avaria al més ràpid possible.

El nou sistema intel·ligent permetrà, també, enviar notificacions als clients a través d'SMS. Es tracta d'avisos no comercials, és a dir, CASSA no enviarà cap informació tret de les avaries en la xarxa d'aigua que afectin el domicili del client. L'SMS inclourà, també, la previsió de restabliment del servei.

Alta gratuïta en el sistema

Tots els veïns de Parets que hagin informat prèviament a l'empresa CASSA del seu número de telèfon mòbil rebran un primer SMS informant de l'alta gratuïta en aquest nou servei i amb la possibilitat de donar-se de baixa voluntàriament. 

Notícies relacionades

A partir de dilluns passat, 18 de setembre, tots els clients ja poden donar-se d'alta gratuïtament omplint un senzill formulari que es trobarà a la mateixa pàgina web. Fins ara, la companyia ha recopilat i introduït les dades de 1.500 ciutadans, que ja poden fer ús del servei.

Més notícies de Parets a l'edició local d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA

Temes:

Aigua