CRÍTICA DE CINE

'Emoji: La pel·lícula': Pitjor del que sembla

La pel·lícula és una campanya publicitària disfressada, grollerament, d'entreteniment familiar

Tràiler d’’Emoji: la película’. (2017) / periodico

1
Es llegeix en minuts
Nando Salvà

'Emoji: la pel·lícula' només té un mèrit: s’apanya per ser fins i tot pitjor del que sembla. Per definir-la n’hi hauria prou amb una emoticona, en concret una que ni és groga ni és rodona. No són necessàries les paraules per explorar les seves interessants idees sobre la infància i la tecnologia i el llenguatge i la comunicació perquè no en té, i perquè en lloc d’això només ofereix tediosos missatges sobre la importància de ser fidel a un mateix, la necessitat que els pares recolzin els seus fills i com és de magnífic el 'Candy Crush'.

Notícies relacionades

    

Produïda per la divisió cinematogràfica d’una companyia tecnològica que ven molts milions de 'smartphones' cada any, 'Emoji: la pel·lícul'a és una campanya publicitària disfressada d’entreteniment familiar; se’ns hi canten les bondats d’Instagram, YouTube i Dropbox alhora que se suggereix que utilitzar el telèfon mòbil et fa més popular i més atractiu i més bona persona, i que esborrar una 'app' és una cosa semblant a cometre un genocidi. La seva existència no beneficia  ningú més que les empreses que apareixen descaradament promocionades en cada una de les seves escenes. 

Emoji: La pel·lícula ★

Direcció:  Tony Leondis

Títol original:  'The Emoji Movie'

País:  Estats Units

Durada:  86 minuts

Any:  2017

Gènere:  Infantil

Estrena:  11 d'agost del 2017