elPeriódico.cat

Registrar-se | Iniciar Sessió

tu i jo som tres

La Pantoja es va escalfar..., i va pecar

Dimarts, 7 de febrer del 2012 Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text
FERRAN MONEGAL

Extraordinari i interessantíssim cas el que acaba de protagonitzar Isabel Pantoja a

El bitllet de Ferran Monegal.

Isabel Pantoja va expiar el seu pecat a '¡Qué tiempo tan feliz!' (T-5).

Edició Impresa

Edició Impresa

Versió en .PDF

Informació publicada en la página 62 de la secció de Televisió i Radio de l'edició impresa del dia 07 de febrer de 2012 VEURE ARXIU (.PDF)

A-3 TV i a Tele 5. Aquest afer explica molt bé la manera de funcionar de les cadenes, el seu concepte d'exclusiva, i la dependència de les criatures contractades. Va passar dijous passat. Davant la cada vegada més pròxima compareixença de La Pantoja als tribunals per l'anomenat cas Malaia, Susanna Griso (Espejo público, A-3 TV) estava presentant un informe del que va ser l'amorosa i alhora mercantil relació entre la tonadillera i Julián Muñoz. I de sobte va sonar el telèfon, i... ¡Era La Pantoja que trucava, indignada i feta una fúria! ¡Ah! L'alegria de Susanna va ser indescriptible. És natural: la gran estrella contractada en exclusiva -i a cop de milions d'euros- per Tele 5, trucava en directe a... ¡Espejo público d'A-3 TV! ¡Ahh! Això, en el negoci televisiu és com cantar bingo i línia, tot alhora. I encara que el programa s'estava acabant, Susanna la va exhortar perquè seguís parlant, que ells anirien gravant la seva intervenció telefònica i que ja l'emetrien el pròxim dia, és a dir, divendres. I va arribar divendres, i Susanna va treure un paperet i ens va comunicar que havien rebut un burofax dels advocats d'Isabel Pantoja demanant que no emetessin el contingut de la gravació. I llavors, Susanna Griso, amb un sensacional somriure d'orella a orella, ens va advertir que la seva cadena és una cadena molt seriosa i que, de moment, no difondrien «els més de 50 minuts d'intervenció de la Pantoja», i va afegir que en la gravació la tonadillera... ¡deia coses tremendes i gruixudíssimes! O sigui, que a més de cantar bingo i línia, a Susanna li ha tocat La Primitiva: ara té en poder seu gairebé una hora de Pantoja disparant perdigonades a dojo, i sembla que amb molt de suc. ¡Ah! A veure quan donaran via lliure a aquest preciós document, fruit del rampell de la tonadillera.

A l'altra riba, és a dir, a Tele 5, el cabreig ha estat superlatiu. Una senyora contractada en exclusiva no pot alimentar programes de la competència, li deuen haver dit. I per redimir el seu pecat li han imposat ¡estar dues hores i mitja (diumenge) en el programa de la Campos, ¡Qué tiempo tan feliz! I no només estar-hi com a entrevistada, sinó que hi ha d'estar cantant i ballant, amb ànim i alegria, amb criatures tan pintoresques com el Grupo Mariachi Cielito Lindo o els tunos de la Tuna de Medicina de l'Autònoma de Madrid. ¡Ahh! Hi ha penitències duríssimes.

Vots:
+0 votar a favor
-0 votar en contra
Compartir: delicious digg technorati yahoo meneame facebook buzz
Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text

Escriviu el vostre comentari:

AVÍS: El comentari no pot superar els 500 caracters

PER PARTICIPAR HEU DE SER USUARI REGISTRAT. (Registrar | Iniciar sessió)

El +

El més
Mostrar grup El més llegit
destacado

24/05/2012 Barcelona

Barcelona revoluciona el bus

destacado

25/05/2012 Societat

Bufetada investigada

destacado

25/05/2012 Tele

Primer gall a Eurovisió

25/05/2012 Opinió

Els laments de Carlos Dívar

destacado

25/05/2012 Barcelona

L'atac de la gavina urbana

25/05/2012 Barça

El futbol és el rei

Ocultar grup El més comentat
Mostrar grup El més valorat
Mostrar grup El més enviat