elPeriódico.com

Registrar-se | Iniciar Sessió
EN EL MARC DE L'OPERACIÓ ATALANTA

El patruller 'Infanta Cristina' intercepta i enfonsa un balener utilitzat per pirates a Somàlia

Els tripulants del vaixell enfonsat van ser acostats a la costa

Dissabte, 13 de novembre del 2010 - 19:44h. Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text

El patruller d'altura Infanta Cristina, destinat en aigües de l'Índic dins de l'operació Atalanta de la UE, ha interceptat avui un vaixell balener utilitzat per fer actes de pirateria i l'ha enfonsat, després de portar els seus ocupants a terra.

Segons ha informat el Ministeri de Defensa en un comunicat, durant el matí el vaixell espanyol ha rebut l'ordre del comandament de l'operació Atalanta d'interceptar un grup de presumptes pirates que navegaven a bord d'una balenera i un esquif.

Persecució

Un cop detectades les dues embarcacions, la patrullera ha iniciat la persecució, encara que només ha pogut interceptar el balener. L'esquif s'ha separat i ha fugit, tot i els trets d'advertència del vaixell de l'Armada.

Després d'interceptar el balener, l'Infanta Cristina ha abordat l'embarcació i, davant els indicis que pogués estar preparada per cometre actes de pirateria, ha procedit a enfonsar-la i ha acostat els seus quatre ocupants a la costa somali.

Vots:
+0 votar a favor
-0 votar en contra
Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text

Escriviu el vostre comentari:

AVÍS: El comentari no pot superar els 500 caracters

PER PARTICIPAR HEU DE SER USUARI REGISTRAT. (Registrar | Iniciar sessió)

Societat

El +

El més
Mostrar grup El més llegit
destacado

26/05/2012 Esports

De BCN a Nova York

destacado

26/05/2012 Barça

L'himne més curt

destacado

26/05/2012 Barça

El Pep tanca el cercle

25/05/2012 Barça

Gol abans del partit

Ocultar grup El més comentat
Mostrar grup El més valorat
Mostrar grup El més enviat