Registrar-se | Iniciar Sessió

LA BANCARROTA D'UNA POPULAR MARCA DE FOTOGRAFIA

Kodak renuncia a patrocinar el teatre de la cerimònia dels Oscars de Hollywood

L'empresa està en suspensió de pagaments i porta als tribunals la rescissió del seu contracte fins a l'any 2020 per 75 milions de dòlars

Dilluns, 13 de febrer del 2012 - 12:27h. Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text
EL PERIÓDICO / Los Angeles

El Kodak Theatre de Los Angeles s'ha convertit en l'última dècada en un nom referència del cine de Hollywood com a seu de la cerimònia dels Oscars. Pot deixar de ser-ho després que la popular empresa de fotografia Eastman Kodak, amb 130 anys d'història, hagi sol·licitat la rescissió del seu contracte de patrocini per trobar-se en suspensió de pagaments des del 19 de gener passat, segons informa el rotatiu The Wall Street Journal.

El Kodak Theatre de Los Angeles ha acollit la cerimònia dels Oscars l'última dècada. GARY HERSHORN | REUTERS

La companyia ha portat als tribunals la ruptura del compromís de 20 anys de durada que es va firmar l'any 2000 per 75 milions de dòlars.El magistrat Allan L. Gropper, del tribunal especialitzat en bancarrotes de Manhattan, es pronunciarà sobre la petició de Kodak en una vista fixada per al 15 de febrer, només 11 dies abans de la celebració de la 84a edició dels Oscars.

Les instal·lacions del Kodak Theatre, propietat de la immobiliària CIM Group, es van inaugurar el novembre del 2001, i el teatre va acollir la seva primera cerimònia dels Oscars el març del 2002. Si els tribunals accepten la petició de l'empresa de fotografia, el seu nou nom dependria de la gestió de CIM Group que podria buscar un nou soci. L'Acadèmia de Hollywood, organitzadora dels Oscars, sí té dret a vetar el futur nom si creu que no encaixa amb la seva cerimònia.

La constructora AEG Group, propietària del Nokia Theatre i l'Staples Center, el pavelló esportiu on juguen Los Angeles Lakers de la NBA, sona entre les interessades per quedar-se amb el contracte, que suposaria el trasllat dels Oscars des de Hollywood fins al centre de la ciutat de Los Angeles.

Vots:
+0 votar a favor
-0 votar en contra
Compartir: delicious digg technorati yahoo meneame facebook buzz
Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text

Escriviu el vostre comentari:

AVÍS: El comentari no pot superar els 500 caracters

PER PARTICIPAR HEU DE SER USUARI REGISTRAT. (Registrar | Iniciar sessió)

El +

El més
Mostrar grup El més llegit
destacado

24/05/2012 Barcelona

Barcelona revoluciona el bus

destacado

24/05/2012 Barcelona

¿Qui vol un contracte?

destacado

24/05/2012 Tele

Flotar enfonsant l'altre

Ocultar grup El més comentat
Mostrar grup El més valorat
Mostrar grup El més enviat