elPeriódico.cat

Registrar-se | Iniciar Sessió

DENÚNCIA PER UN CARTELL PUBLICITARI CONFÚS

Escàndol a Madrid amb el musical 'Dos pájaros y un trío' sobre cançons de Serrat i Sabina

Uns 200 espectadors van abandonar la platea d'un teatre de la Gran Vía

Deu persones van presentar denúncia a la policia, al sentir-se enganyats per no veure els seus ídols en escena com esperaven

Divendres, 17 de febrer del 2012 - 12:52h. Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text
EFE / Madrid

José Manuel del Río, intèrpret, director i promotor del musical Dos pájaros y un trío, sobre cançons de Serrat i Sabina, ha negat aquest dimarts en declaracions a EFE que hagin pretès confondre el públic fent passar l'espectacle per un concert dels cantants. "Queda claríssim que no són ells", sentencia. El musical, que fa dos anys i mig qie gira per Espanya, es va estrenar dilluns a la nit al Teatro Häagen-Dazs de la Gran Vía de Madrid amb un gran escàndol. Part del públic esperava que sortissin a l'escenari Serrat i Sabina, es va considerar enganyat per la publicitat i va exigir, sense èxit, la devolució dels diners.

Els espectadors surten indignats de l'espectacle de versions de Serrat i Sabina al Teatro Häagen-Dazs. ATLAS

Entrada al Teatro Häagen Dazs de Madrid.

"¿Però com pot imaginar-se ningú una cosa així? Primer, ells anirien a un gran recinte, no a un teatre que té 728 localitats; el preu mai seria d'entre 25 i 30 euros com era al Häagen-Dazs i qualsevol que sigui seguidor d'ells sap que la seva gira comença a Hispanoamèrica", rebat Del Río. Està previst que Serrat i Sabina comencin la seva gira amb Dos pájaros contraatacan a l'Argentina el 5 de març i no arribaran a Espanya fins al 29 de juny, quan actuaran a Saragossa.

La reacció del públic, assegura Del Río, els va sorprendre "moltíssim". El grup està format per 11 músics, dels quals quatre, inclòs ell, canten durant dues hores els temes més coneguts del duo. El promotor admet que el problema pot haver estat el cartell anunciador, que han utilitzat per primera vegada a Madrid, i en què es pot veure sota el títol de Dos pájaros y un trío un barret de copa i un barret sota dos focus i retolats amb els noms dels populars cantants.

Crits d'estafa

"Quan vam sortir a l'escenari, dues noies i dos nois es van aixecar i van començar a cridar que era una estafa, i a partir d'aquí va ser un degoteig de persones que marxaven. Calculo que de les 600 butaques que vam vendre se'n van anar 200. La resta va aplaudir molt", relata. Molts dels que van protestar van demanar la devolució a la taquilla però no se'ls van tornar els diners. "Hem de rendir comptes i pensar tot tranquil·lament", assegura Del Río, ja de tornada a la seva localitat de residència, Pamplona. Del Río assegura que tenen "totes les benediccions" de la productora que porta Serrat i Sabina, Berry Produccions, encara que aquests no coneixen el musical ni el cartell.

El promotor insisteix que "mai" han intentat enganyar a ningú, i menys amb la música dels que consideren els seus "ídols", però, admet, encara no han decidit si per als seus pròxims espectacles (Barcelona, Bilbao, Pamplona i Àvila) canviaran el cartell de la discòrdia. Fonts de la Prefectura Superior de Policia de Madrid van informar a Efe que 10 espectadors es van personar ahir a la nit a la Comissaria de Centre per presentar una denúncia "perquè havien comprat entrades per a un espectacle que no era el que els havien ofert". Agents de la policia van anar ahir a la nit al teatre i han obert diligències que es remetran en els pròxims dies al jutjat.

Vots:
+0 votar a favor
-0 votar en contra
Compartir: delicious digg technorati yahoo meneame facebook buzz
Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text

Escriviu el vostre comentari:

AVÍS: El comentari no pot superar els 500 caracters

PER PARTICIPAR HEU DE SER USUARI REGISTRAT. (Registrar | Iniciar sessió)