elPeriódico.cat

Registrar-se | Iniciar Sessió

ES TRASLLADARÀ A CUBA

Chávez anuncia que li han detectat una "lesió" i que ha de ser operat

El president de Veneçuela descarta que tingui metàstasi

Dimarts, 21 de febrer del 2012 - 21:19h. Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text

El president de Veneçuela, Hugo Chávez, ha anunciat que dissabte passat li va ser detectada a Cuba "una lesió" a la mateixa zona on se li va extreure un tumor el juny de l'any passat i que haurà de ser operat una altra vegada.

"Desmenteixo que tingui metàstasi (...), que ja m'estic morint", ha afirmat el governant a l'acabar una al·locució televisada de gairebé dues hores des d'una fàbrica de vehicles pesants al seu Barinas natal. L'anàlisi a la qual va dir que va ser sotmès dissabte a l'Havana va detectar "una lesió al mateix lloc on va ser extret el tumor ja fa gairebé un any; és una lesió petita de prop de dos centímetres de diàmetre, molt clarament visible", ha detallat.

El governant, de 57 anys, ha informat que això "obliga a una nova intervenció quirúrgica, se suposa que menys complicada que l'anterior". "Estic en bones condicions físiques per afrontar aquesta nova batalla", ha afegit el president veneçolà.

Vots:
+0 votar a favor
-0 votar en contra
Compartir: delicious digg technorati yahoo meneame facebook buzz
Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text

Escriviu el vostre comentari:

AVÍS: El comentari no pot superar els 500 caracters

PER PARTICIPAR HEU DE SER USUARI REGISTRAT. (Registrar | Iniciar sessió)

Internacional

El +

El més
Mostrar grup El més llegit
destacado

24/05/2012 Esports

Bilbao, pendent del 'Loco'

destacado

24/05/2012 Tele

Flotar enfonsant l'altre

destacado

24/05/2012 Barcelona

Barcelona revoluciona el bus

Ocultar grup El més comentat
Mostrar grup El més valorat
Mostrar grup El més enviat