Els fans d'Adele han tornat a tenir un bon ensurt. Ara que s'acabava de recuperar dels problemes amb les cordes vocals, la cantant havia declarat en una entrevista per a l'edició britànica de Vogue: «Em retiro quatre o cinc anys». I la raó era l'amor. «Si estic treballant constantment, les meves relacions acaben fallant, o sigui que penso disfrutar de l'amor. D'aquesta manera tindré prou temps per escriure un àlbum nou que reflecteixi aquestes experiències felices. I més enllà, no sé què faré. Casar-me, tenir fills, plantar un hort». Ahir, no obstant, la cantant, que als 23 anys acaba d'aconseguir sis premis Grammy, va rectificar al seu bloc. «Ara tinc un parell de dies lliures i després arriben els Brit Awards i després, directe a l'estudi. ¿Cinc anys? ¡Més aviat cinc dies!». El seu portaveu va aclarir que Adele havia fet el comentari a Vogue «a la lleugera»
Informació publicada en la página 53 de la secció de Gent de l'edició impresa del dia 16 de febrer de 2012 VEURE ARXIU (.PDF)
En l'entrevista, la cantant parla del seu nòvio, Simon Konecki, de 37 anys, amb passió. «És meravellós i està molt orgullós de mi, però li és igual el que jo faig o el que l'altra gent pensa. Em cuida. No crec que m'hagués pogut recuperar de la meva recent operació, si no hagués estat per ell».
24/05/2012 Societat
24/05/2012 Economia
24/05/2012 Política