elPeriódico.cat

Registrar-se | Iniciar Sessió
Fórmula-1

entrenaments de FÓRMULA 1

Vettel lidera els assajos de Barcelona

Tots els pilots, incloent-hi Alonso, es dediquen més a millorar el cotxe que a aconseguir bons temps

Dimarts, 21 de febrer del 2012 - 17:53h. Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text
EMILIO PÉREZ DE ROZAS / Barcelona

Són entrenaments de debò. Assajos destinats no tant a impressionar el rival, l'adversari, a cridar l'atenció com millorar, pas a pas, cadascun dels monoplaces, especialment les grans escuderies, que prefereixen utilitzar els entrenaments de pretemporada per millorar, dia a dia, el cotxe perquè no hi ha millor banc de proves, ni tan sols el milionari túnel de vent, per saber si el cotxe rutlla o no.

Per això el fet que, de sobte, hi hagi cotxes que sorprenen, com el Force India de l'alemany Nico Hulkenberg que, probablement, al final de la setmana no estarà entre els millors, però sí ara ja que va aterrar a Montmeló amb el millor del millor. Els altres, començant pels campioníssims Red Bull i acabant pel revolucionari Ferrari F2012, aniran millorant dia a dia, per això cadascun està aprofitant l'excel·lent temperatura que està fent a Montmeló, sol i bona temperatura, per donar moltes voltes (el cotxe que menys girs ha fet han estat 65) i provar tota mena d'aerodinàmica i, sobretot, pneumàtics.

Tandes curtes

Els cronos han estat, sens dubte, fruit de tandes molt curtetes i, de nou, el bicampió Sebastian Vettel (Red Bull, 1.23.343 minuts) ha aconseguit el millor temps, millorant en un segon el crono dels mateixos assajos de l'any passat per aquestes dates, prova evident que els F-1 d'aquest any són molt més ràpids que els de la passada campanya. Dels altres tres campions del món sols se sap que estan treballant fort en les seves mecàniques, sabent ells i els seus enginyers que a la nova/vella F-1 sols hi ha un equip a batre, el que dirigeix el mag Adrian Newey, que segueix comptant amb el suport i pressupost interminable que li proporciona Dietrich Mateschitz.

El britànic Lewis Hamilton, que segueix protestant amb la boca petita perquè no acaba de trobar tant rodó com volddria el seu flamant McLaren-Mercedes (1.23.590), va aconseguir el tercer temps dimarts al matí, mentre que Alonso (Ferrari, 1.24.100) aconseguia el cinquè millor temps i el quart campió, primer en títols (7), Michael Schumacher (Mercedes, 1.24.150) va aconseguir el sisè crono del matí.

Vots:
+0 votar a favor
-0 votar en contra
Compartir: delicious digg technorati yahoo meneame facebook buzz
Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text

Escriviu el vostre comentari:

AVÍS: El comentari no pot superar els 500 caracters

PER PARTICIPAR HEU DE SER USUARI REGISTRAT. (Registrar | Iniciar sessió)

Esports

El +

El més
Mostrar grup El més llegit
destacado

24/05/2012 Barcelona

Barcelona revoluciona el bus

destacado

24/05/2012 Barcelona

¿Qui vol un contracte?

Ocultar grup El més comentat
Mostrar grup El més valorat
Mostrar grup El més enviat