elPeriódico.cat

Registrar-se | Iniciar Sessió

La situació dels dos grans

Mourinho: «El nostre caràcter ens ajudarà»

El Madrid s'enfronta al fred (-10º) i al CSKA en l'anada dels vuitens

Dimarts, 21 de febrer del 2012 Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text
ANTONIO MERINO
MADRID

Jose Mourinho torna a la Champions, la competició que més l'atrau pel risc que comporta. S'hi va estrenar fa 10 anys amb el Porto, precisament davant el Reial Madrid. Avui ho fa amb el CSKA (18.00 hores, TVE-1), en un estadi en què ahir l'equip blanc es va exercitar a set sota zero. Mou és conscient de les dificultats climatològiques, però apel·la al caràcter del seu equip. «Hem de ser més forts que les condicions que trobarem. La gespa sintètica no és igual que la natural i els 10 sota zero és pitjor que jugar per damunt de zero, però tenim prou cap, mentalitat i ambició», va declarar el portuguès.

Mourinho dóna instruccions en el fred entrenament d'ahir a Moscou. AFP / ALEXANDER NEMENOV

Edició Impresa

Edició Impresa

Versió en .PDF

Informació publicada en la página 43 de la secció de Deportes de l'edició impresa del dia 21 de febrer de 2012 VEURE ARXIU (.PDF)

PDF

Edició Impresa

.PDF

Ni els dos mesos d'aturada hivernal de l'equip rus, ni la baixa del seu porter titular, Akinfeiev, suposen una mínima mostra de confiança per a un Reial Madrid que arriba amb el cartell de favorit malgrat el fred que trobarà a l'estadi Lujniki, on ahir va portar a terme un lleuger assaig de 40 minuts. Abans d'això, Mourinho va alertar sobre el perill del conjunt rus. «Es tracta d'un equip fort, perfectament adaptat a les condicions en què es jugarà el partit. És un adversari difícil que s'ha de respectar. Per això mateix no podem fer broma i hem d'anar amb tot el millor», va declarar l'entrenador del Reial Madrid.

APROFITAR ELS DEFECTES / El principal perill del CSKA radica en el davanter Doumbia, el màxim golejador de la Lliga russa, amb 24 gols, als quals en suma cinc a la Champions. Acaba de disputar la Copa d'Àfrica amb Costa d'Ivori, mentre el seu equip fugia del fred de Moscou per refugiar-se a Marbella i, posteriorment, a Turquia. Mentrestant, Leonid Viktorovitx Slutski, el tècnic de l'onze rus, va derivar ahir cap a la ironia per revelar les seves intencions. «M'agradaria eliminar el Madrid i, després, el Barcelona», va dir. Una mica més seriosament, va afegir que l'aturada hivernal suposa un desavantatge per al seu equip, i que per això seria una sorpresa eliminar el conjunt blanc. «Encara que per aconseguir-ho hauríem d'aprofitar tots els seus defectes».

D'altra banda, Mourinho no va donar pistes sobre l'equip titular. Tot indica que Ramos tornarà a jugar de central després del retorn d'Arbeloa al lateral dret. No hi serà Lass, lesionat, i gairebé amb tota seguretat Granero deixarà el seu lloc a Khedira al centre del camp. «Tenim un grup de jugadors amb diferències, no de qualitat, sinó de característiques. Per això pot jugar Marcelo o Coentrao, Pepe o Carvalho i Benzema o Higuaín. Intentarem posar els més adequats, encara que més que un bon resultat a l'anada, l'important és passar l'eliminatòria, i això es fa en dos partits», va acabar dient Mourinho.

Vots:
+0 votar a favor
-0 votar en contra
Compartir: delicious digg technorati yahoo meneame facebook buzz
Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text

Escriviu el vostre comentari:

AVÍS: El comentari no pot superar els 500 caracters

PER PARTICIPAR HEU DE SER USUARI REGISTRAT. (Registrar | Iniciar sessió)

Esports

El +

El més
Mostrar grup El més llegit
destacado

24/05/2012 Barcelona

Barcelona revoluciona el bus

destacado

24/05/2012 Barcelona

¿Qui vol un contracte?

Ocultar grup El més comentat
Mostrar grup El més valorat
Mostrar grup El més enviat