Madonna ha acaparat l'atenció en l'espectacle de l'intermedi de la Super Bowl, l'esdeveniment esportiu de l'any als EUA, en què els Giants de Nova York s'han imposat als Patriots de Nova Anglaterra. La reina del pop ha sortit a l'escenari, muntat enmig del camp en menys de 10 minuts, vestida amb una capa daurada i asseguda sobre una gran carrossa per interpretar diversos dels seus temes; tots arxiconeguts i un, Give me all your luvin, del seu últim treball.
Encara que abans de l'actuació Madonna ha reconegut que li causava un gran nerviosisme presentar-se a la Super Bowl perquè un esdeveniment d'aquesta magnitud requeria perfecció, els assistents al camp del Lucas Oil Stadium, a Indianapolis, han aplaudit cada una de les seves interpretacions. L'artista de Michigan ha arrencat amb Vogue, en un escenari que semblava una batalla romana, encara que els moviments de la cantant eren de danses egípcies, i va estar acompanyada del Cirque du Soleil.
L'actuació de la cantant, de només 12 minuts, havia causat expectativa perquè hi havia els que deien que l'artista no estava musicalment en el seu millor moment. Però quan ha interpretat Music, Ray of Light, Holiday i Express Yourself, els assistents l'han victorejat. La cantant ha tingut l'oportunitat de donar a conèixer un dels seus nous temes Give me all your luvin, que ha estat ben acceptat, i ha acabat el miniconcert amb un dels seus èxits de finals de la dècada de 1980, Like a prayer.
Com sempre en un xou d'aquestes característiques hi ha lloc per a les anècdotes. En aquesta ocasió l'ha protagonitzat la cantant britànica M.I.A, convidada de Madonna, que durant la seva participació a l'escenari ha fet un gest obscè amb el dit del mig de la mà. El seu gest ha anat acompanyat d'una exclamació a penes audible quan Madonna cantava el seu nou senzill. M.I.A. semblava dir "no diré una (...)", encara que era difícil escoltar clarament el que deia.
El portaveu de la NBC, Christopher McCloskey, ha demanat disculpes pel "gest inapropiat que va ser transmès durant l'espectacle de mig temps". "Ha estat un gest espontani que el nostre sistema de retard de transmissió ha captat massa tard". La imatge s'ha fet una mica borrosa quan M.I.A. ha intentat fer-lo per segona vegada, i la càmera ha deixat de transmetre aquesta imatge. M.I.A. és coneguda pel seu èxit del 2007, Paper Planes, i per una nominació al Grammy per Straight to Hell l'any passat.
24/05/2012 Tele
24/05/2012 Societat
24/05/2012 Barcelona
24/05/2012 Societat
24/05/2012 Economia