El davanter suec del Milan Zlatan Ibrahimovic ha estat sancionat amb tres partits per la bufetada que va clavar a Salvatore Aronica, quan estava aturat el joc del partit de lliga de diumenge contra el Nàpols, que es va tancar amb un empat a zero.
Ibrahimovic agredeix Salvatore Aronica en un partit entre el Milan i el Nàpols.
Ibrahimovic va ser expulsat per aquest motiu al minut 64 i no podrà disputar el partit que els rossoneri jugaran contra el Juventus, actual líder, el pròxim 25 de febrer. El Juventus encapçala la classificació de la Sèrie A italiana amb 45 punts, un més que el Milan, amb un partit menys disputat.
El jutge esportiu Gianpaolo Tossel va anunciar la seva decisió i el Milan ja ha informat que recorrerà la sanció. Aquesta no és la primera vegada, des del retorn d'Ibrahimovic al calcio, que el davanter és sancionat amb tres partits, ja que la temporada passada per aquest motiu ja es va perdre el final del Campionat. També va ser desqualificat el març de 2011 durant tres jornades per donar una plantofada al defensa del Bari Marco Rossi, encara que llavors la sanció va acabar sent reduïda a dues jornades pel Tribunal de Justícia de la Federació Italiana de Futbol (FIGC). No obstant, aquesta sanció li va costar perdre's el derbi contra l'Inter de Milà.
24/05/2012 Societat
24/05/2012 Barcelona
24/05/2012 Societat
24/05/2012 Economia