Sobre gespa sintètica i amb fred (vuit graus sota zero), el Madrid s'ha complicat la vida a Moscou davant el CSKA (1-1) en el partit d'anada dels vuitens de final de la Lliga de Campions.
Tenia guanyat el partit gràcies al gol de Cristiano Ronaldo (m. 28), però en el temps afegit Wernbloom ha aconseguit el gol de l'empat. Just quan Mourinho havia fet un pas enrere amb l'entrada d'Albiol (ha substituït Özil) per enfortir la defensa. Però no li ha valgut de res.
Amb més defenses que mai, fins a cinc han coincidit per protegir Casillas, el Madrid ha estat covard. I, a més, més vulnerable, com ha quedat demostrat en el gol rus. Estava plena l'àrea madridista de jugadors blancs, però no ha sabut defensar la pilota aèria i el tret, a la frontal de l'àrea petita, de Wernbloom, que ha desfermat l'entusiasme en el públic rus.
El Madrid ha començat guanyant el partit, gràcies al gol de Ronaldo, després d'un parell de clamorosos errors defensius del CSKA, però ha perdut en el camí Benzema, que ha patit una lesió muscular a l'adductor de la cama dreta. En el minut 12, el davanter francès ha intentat una volea a la frontal de l'àrea, però ha notat una punxada i ha acabat estirat sobre la gespa sintètica de l'estadi moscovita.
Immediatament, Mourinho ha hagut de realitzar un canvi. Ha entrat Higuaín per substituir el lesionat Benzema. Després, ha arribat el gol de Ronaldo i en la segona meitat, quan tenia el partit controlat a la seva mà, ha arribat el canvi de Mourinho. Ha posat Albiol, ha apostat per una línia de cinc defenses i Casillas ha acabat afusellat al límit de l'àrea petita. Encara que, a més de l'empat, la gran preocupació és saber quant temps estarà de baixa Benzema.
24/05/2012 Societat
24/05/2012 Barcelona
24/05/2012 Societat
24/05/2012 Economia