elPeriódico.com

Registrar-se | Iniciar Sessió
DRAMA

'Cartas al Padre Jacob': Entre sobri i sensibler

Dimecres, 5 de gener del 2011 Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text
NANDO SALVÀ
Vots:
+0 votar a favor
-0 votar en contra

El finlandès Klaus Härö utilitza cadències lentes i mesurades per traçar la difícil encara que totalment predictible connexió entre dos personatges antagònics que funcionen a manera d'estudi sobre la soledat, la redempció i el poder de la fe. El que evita que la pel·lícula s'abandoni al més convencional sentimentalisme és, per una banda, la impassibilitat i crueltat que un personatge mostra per l'altre, el seu benefactor, i, per una altra, la falta d'insistència del director en els antecedents de tots dos, que fins a la seqüència final només són subtilment insinuats. Al final la pel·lícula cedeix a les tendències manipuladores que evita escrupolosament durant 50 dels seus 74 minuts, però fins i tot així és difícil de rebutjar-ne la força emotiva.

Edició Impresa

Edició Impresa

Versió en .PDF

Informació publicada en la página 53 de la secció de Espectacles de l'edició impresa del dia 05 de gener de 2011 VEURE ARXIU (.PDF)

Klaus Härö - Estrena 5 de gener - Kaarina Hazard, Heikki Nousiainen, Jukka Keinonen - Títol original: 'Postia pappi Jaakobille¿. Finlàndia - 74 minuts
Vots:
+0 votar a favor
-0 votar en contra
Imprimir Enviar aquesta notícia Augmentar/ Reduir text

Escriviu el vostre comentari:

AVÍS: El comentari no pot superar els 500 caracters

PER PARTICIPAR HEU DE SER USUARI REGISTRAT. (Registrar | Iniciar sessió)

El +

El més
Mostrar grup El més llegit
destacado

23/05/2012 Societat

"Són 'hands', no mans"

destacado

22/05/2012 Societat

Premi al mestre Puyal

destacado

23/05/2012 Barcelona

Temporada de robatoris

destacado

23/05/2012 Tele

Es deia Rosa Parks

Ocultar grup El més comentat
Mostrar grup El més valorat
Mostrar grup El més enviat