El Periódico

La Generalitat promociona Catalunya a través del Barça

Les dues entitats han publicat un vídeo conjunt per promocionar les marques en el mercat internacional

EL PERIÓDICO / BARCELONA

Dimecres, 11 de gener del 2017 - 13:05 CET

L'Agència Catalana de Turisme (ACT), organisme de la promoció turística de la Generalitat, i el Barcelona han llançat un vídeo a les seves xarxes socials perquè el vegin els 225 milions de seguidors que tenen entre les dues institucions. L'espot, realitzat per les entitats, té com a objectiu promocionar les marques Catalunya i Barça en el mercat internacional i projectar la imatge del territori al món.

El vídeo explica la història real de dos joves mexicans, els germans Cabral, que han pogut disfrutar de diverses experiències relacionades amb el club blaugrana i Catalunya. L'eslògan utilitzat és: "If you feel FC Barcelona, you feel Catalunya" (Si sents el Barça, sents Catalunya). Els protagonistes són els guanyadors del concurs 'Fans meeting fans', un certamen organitzat pel Barcelona, en el qual els vencedors aconseguien un viatge a Catalunya i un experiència blaugrana.

LA PARTICIPACIÓ

Aquest any, el concurs ha multiplicat per set la seva participació i ha arribat a 41 milions de persones amb més de 70.000 registres per tot el món. En la primera edició, els triomfadors van poder visitar Girona i la Costa Brava. En la present, els afortunats han pogut disfrutar del Priorat, Reus, Tarragona i Barcelona. Per completar el viatge, els dos guanyadors van veure en directe el partit entre el Barça i el Màlaga i van ser convidats a una visita guiada pel Camp Nou.

Catalunya pretén així fer-se més forta en el panorama internacional amb l'ajuda de la seva marca més potent, el Barcelona. Les dues entitats van firmar un acord de col·laboració el 2012 i totes les seves actuacions van destinades a projectar les dues marques al món.

Su primer agente, Horacio Gaggioli, revela que su llegada al Barça solo se debió a "las circunstancias de la vida"