Patrocina:

CONSUM

Llagostes més cares pel Mobile

La fira del mòbil incrementa la demanda de productes alimentaris de luxe, però també els preus

La campanya de la llagosta_MEDIA_1

La campanya de la llagosta_MEDIA_1 / SALABERT FOTÒGRAFS

1
Es llegeix en minuts

"El visitant té un elevat poder adquisitiu i fa pujar la demanda de productes de luxe com la llagosta i el llamàntol europeu", ha subratllat l'Associació de Concessionaris de Mercabarna (ASSOCOME) en relació amb els hàbits de consum durant la celebració del Mobile World Congres Barcelona (MWCB). Però més demanda també significa preus a l'alça. 

Les empreses majoristes del polígon alimentari Mercabarna preveuen vendre entre un 15% i un 35% més amb motiu del congrés mundial, que se celebrarà del 27 de febrer al 2 de març al recinte Granvia de Fira de Barcelona. En un comunicat, ha concretat que les vendes pujaran un 15% en el cas de la fruita i la verdura; un 20% en carn, i fins a un 35% en peix i marisc. Les empreses coincideixen a destacar que aquest esdeveniment els ajuda a compensar la contracció del consum al febrer, un mes que acostuma a ser "molt fluix".

Notícies relacionades

Aquestes previsions són molt similars a les de la passada edició, si bé la diferència aquest any radica en l'increment generalitzat de la qualitat en els productes frescos que s'encarreguen.

En els menús i les cartes durant l'MWC a Barcelona destacaran les hamburgueses elaborades amb carns selectes, les amanides preparades amb elements sofisticats, el peix cru i els mariscos més exclusius, així com batuts verds 100% naturals.