La NBA i Endesa s'alien per promoure la Lliga nord-americana a Espanya

"Hi participen alguns dels millors jugadors espanyols i és massivament seguida pels amants del bàsquet", diu el president de l'elèctrica

29481

29481

1
Es llegeix en minuts

La NBA i Endesa van anunciar ahir el seu acord pel qualla companyia elèctrica es converteix en el soci oficial de la Lliga nord-americana a Espanya i totes dues uniran esforços per promoure el bàsquet a tot el país. Endesa s’encarregarà de fomentar continguts digitals a través de les plataformes dedicades a la lliga a Espanya, dirigirà promocions d’entrades per als partits de la NBA als Estats Units i futurs partits a Europa, i ajudarà la NBA a promoure el bàsquet amb el patrocini d’actes, va informar l’empresa en un comunicat de premsa.

Borja Prado, president d’Endesa, va apuntar que «parlar de la NBA no només és parlar de l’elit del bàsquet mundial, sinó també d’una organització que es caracteritza per la seva capacitat d’innovació i per la seva recerca de l’excel·lència». «Hi participen alguns dels millors jugadors espanyols debàsquet i és molt estimada i massivament seguida pels amants espanyols d’aquest esport», va destacar Prado, que confia que la companyia que presideix «contribueixi a fomentar aquest esport, a obrir-lo encara més a tots els públics i a eliminar fronteres». La temporada 2017-18, la companyia elèctrica desenvoluparà i promocionarà campanyes integrades de temàtica NBA, incloent-hi publicitat, continguts de vídeo digital personalitzat i activacions en xarxes socials. En l’acte de presentació de l’acord, Chus Bueno, en representació de la NBA, va destacar que «Endesa és sinònim de tecnologia digital i innovació i té un fort compromís amb el bàsquet». «Esperem poder traslladar aquests valors als nostres fans a Espanya», va concloure Bueno. 

Temes:

Endesa