TERCERA EDICIÓ DEL BARCELONA DESIGNERS COLLECTIVE

El talent emergent se cita a la Roca Village

La 'pop-up boutique' acull l'obra de 62 creatius independents

  / NACHO VAQUERO

 
mroca34594916 gente  el talento emergente y el consagrado se da la mano en160706163244

/

1
Es llegeix en minuts
MIREYA ROCA / BARCELONA

La Roca Village, a la Roca del Vallès, es va convertir aquest dimarts a la nit en el punt de trobada del talent per excel·lència amb motiu de la inauguració de la Barcelona Designers Collective, que acull l'obra de 62 dissenyadors emergents.

Aquest grup de creatius independents pertanyents al món de la moda, el disseny gràfic i de producte, la il·lustració, l'art, l'artesania i la joieria contemporània ja exposen els seus més de 300 articles (dels quals el 60% han sigut elaborats per a les dones, el 20% per a homes i la resta per a qualsevol comprador), a la ‘pop-up boutique', on també comercialitzen les seves propostes fins al 16 d'agost.

Gurus del disseny consagrat pertanyents a diferents àmbits, com Benedetta Tagliabue, Biel Capllonch, Lázaro Rosa-Violán, els xef germans Torres, Claret Serrahima, Eugeni Quitllet, Miriam Ponsa i Marc Monzó, s'han implicat en aquesta tercera edició del Barcelona Designers Collective com a mentors d'aquest aparador per al talent.

UN NOU UNIVERS GASTRONÒMIC

Com a novetat d'aquesta iniciativa impulsada per La Roca Village i que cuenta amb la col·laboració del FAD (Foment de les Arts i del Disseny), s'hi adhereix l'univers gastronòmic com a nova expressió creativa que es podrà comprar i degustar, i coincidint també amb el nomenament de Catalunya com a Regió Europea de la Gastronomia 2016.

Notícies relacionades

D'aquesta manera, l'Escola Universitària de Hostaleria i Turisme de Sant Pol de Mar, institució que aquest any celebra el seu mig segle de vida, se suma a aquest projecte liderant la faceta gastronòmica, i en què un equip de joves xefs crearà una selecció de tapes fetes amb productes de quilòmetre zero, i inspirades en aquest projecte del Barcelona Designers Collective.

A més, la 'pop up boutique' del Barcelona Designers Collective brinda un espai a la venda del millor producte gurmet català, com vins, olis o anxoves de l'Escala.