INICIATIVA A L''OUTLET' DE LUXE

Una galeria d'art amb el nom de La Roca Village

L’artista Chris Buissa, ahir, durant ’l’action painting’ de la seva obra interactiva ’Sinergias’.

L’artista Chris Buissa, ahir, durant ’l’action painting’ de la seva obra interactiva ’Sinergias’. / XAVIER GONZÁLEZ

1
Es llegeix en minuts
ALBA LÓPEZ / LA ROCA DEL VALLÈS

L'outlet La Roca Village va presentar ahir la seva nova campanya de primavera. En aquesta ocasió, s'ha transformat en una galeria d'art a peu de carrer que té com a objectiu estimular la vista i el tacte. Sota el lema L'amor és art i l'art està de moda, es convida els visitants a experimentar d'una manera diferent les obres que s'hi exposen.

La pintora brasilera Chris Buissa va ser l'encarregada d'inaugurar la campanya, que compta amb la col·laboració de la Galeria Safia, amb una action painting en directe a través de la seva obra interactiva Sinergias, que estarà exposada fins a l'1 d'abril. El destí de compres internacional acull escultures, fotografies i pintures als glamurosos aparadors, al luxós bulevard a l'aire lliure i fins i tot a l'exclusiva sala VIP del Lounge. La Roca Village exposa 50 obres de 21 artistes consolidats, emergents i estudiants d'art, recolzant el talent dels creadors de la mateixa manera.

FINS AL 31 DE MAIG / Entre els creadors destaquen Tom Carr, amb obres geomètriques de net art (art digital); Jordi Gispert, amb la seva magnífica obra mestra Natura morta recicladaVíctor Pérez-Porro, amb projectes site-specific (concebuts per a un lloc concret), i Rosa Serra, especialitzada en escultura d'abstracció simbòlica. Segons Alberto Bartoli, director de màrqueting del centre comercial, «la moda és creació i inspiració per als sentits, i l'art, un llenguatge universal que representa totes les cultures».

Notícies relacionades

Les obres es retiraran del recinte el 31 de maig. Aquell dia, un creatiu escollirà una de les peces artístiques exposades i un bloguer seleccionarà un modelet dels aparadors per buscar un punt en comú i crear un nou concepte creatiu que es difondrà a les xarxes socials.

Just a continuació començarà la campanya d'estiu, que tindrà com a eix el món de la gastronomia.