GANGUES SUPERLATIVES

Harrods ven per error bosses de 1.000 euros a 10

Un tècnic va posar malament el decimal en els preus 'on line' i els clients van esgotar les existències en pocs minuts

La firma Aspinal no entregarà els productes a l'entendre que l'error va ser de la web dels famosos magatzems britànics

aspinal-london-harrods-kz0f--620x349abc

aspinal-london-harrods-kz0f--620x349abc

1
Es llegeix en minuts

D'eufòria a tremenda decepció. La setmana passada un tècnic de la web de Harrods es va equivocar al col·locar un decimal en els preus de la firma de bosses de luxe Aspinal of London i es va desfermar la bogeria: en comptes dels 700 euros, mínim, que solen costar els complements, la web indicava que es podien comprar per menys de 10 euros. En qüestió de minuts, els clients espavilats van començar a comprar models de cuir italià a preus de ganga, un xollo de regal per a aquest Nadal.

Però el conte de fades es va esfumar aviat. Tan ràpid com va créixer la crisi a les oficines de l'empresa.

Les superrebaixes de desembre no eren més que un error, ja que un dels tècnics de la botiga on line havia col·locat un decimal en un lloc erroni, i el que costava 800 lliures (més de 900 euros) sortia amb un preu de 8 lliures (ni 10 euros).

Rectificació dels magatzems

Harrods va rectificar els preus i va avisar els veloços compradors que no enviaria ni una sola de les bosses.

Cues per comprar durant les rebaixes a Harrods. / EDWIN WINKELS

Una clienta que havia comprat dues bosses Aspinal per 5 i 3 euros, respectivament, va declarar a The Telegraph: "Em va arribar la confirmació i em van retirar l'import del compte bancari. Mitja hora després em van arribar dos e-mails dient que l'ordre s'havia cancel·lat perquè el producte estava esgotat. Vaig entrar a la web i vaig veure que sí que hi havia estoc, però el preu havia pujat a 900 euros".  La mateixa compradora també ha confirmat al rotatiu britànic que Harrods li ha comunicat que en menys de cinc dies li ingressaran els diners que li havien cobrat.

Notícies relacionades

El comunicat dels grans magatzems deia així: "A causa d'un error de preus de l'ordinador del proveïdor, diversos productes d'Aspinal han aparegut durant un curt període de temps a la nostra web amb un preu incorrecte. Immediatament hem corregit l'error dels preus i el problema s'ha resolt ràpidament. Harrods ha contactat personalment amb els clients afectats per informar-los sobre l'error i que no s'enviarien les comandes. Volem disculpar-nos pels inconvenients ocasionats".

"Estic que trec fum", assegura a The Telegraph unes de les clientes descontentes, ja que ara els tocarà estalviar molt més si volen lluir una d'aquestes bosses.

Temes:

Moda Regne Unit