Devolució viral

Un 'simpa' que no va ser: un client envia una carta amb 20 euros a un bar d'Àvila després de marxar sense pagar

Els propietaris del bar de l'estació d'autobusos de Candeleda, sorpresos, comparteixen la història a Facebook

simpa-retocado

simpa-retocado

1
Es llegeix en minuts

Els propietaris del bar de l'estació d'autobusos de Candeleda (Àvila) pensaven que ja no recuperarien el diners que havien perdut el dia 22 de febrer per culpa d'un dels seus clients, que se'n va anar sense pagar el que havia consumit al seu establiment. No obstant, 17 dies després del succés, han rebut una carta de disculpes amb 20 euros per saldar el compte. Els gerents s'han quedat sorpresos i han publicat la carta a Facebook, on molta gent ha afalagat l'honradesa del client i ha compartit la publicació a les seves xarxes socials

Segons explica la carta, la causa del 'simpa' va ser una "badada estúpida", va ser sense mala intenció: "Estimats senyors, el dia 22 de febrer vaig prendre una consumició d'un entrepà de truita francesa, una ensaladilla russa i un refresc tipus llimonada al seu establiment. Desgraciadament, i per una badada estúpida, me'n vaig anar sense pagar. Així que incloc un bitllet de 20 euros amb aquesta nota i els demano perdó per l'inconvenient que els he causat".  

ENXAMPAT AL MOMENT 

Notícies relacionades

Aquell dia, els encarregats del bar es van adonar de seguida que una de les persones d'un grup que havia arribat des de Madrid se n'havia anat sense pagar el compte, i per això van avisar altres persones del seu grup perquè l'hi diguessin. Ana Isabel Sánchez, la propietària del bar, ha explicat a l'agència Efe que "no s'ho esperava en absolut i que li ha fet molta il·lusió rebre aquesta carta des de Madrid", que ha sigut compartida més de mil vegades

AGRADABLE SORPRESA 

Ana Isabel explica que el client ha abonat més diners dels que li corresponien, ja que el seu compte era d'uns 11 euros, i per això fins i tot s'ha plantejat anar a casa seva per tornar-li el canvi o enviar-l'hi per correu. En principi no els va agradar gens ni mica el 'simpa' i pensaven que en 10 dies potser el client despistat tornava per a pagar-lo, però segurament no s'esperaven això.