NOVA EDICIÓ DE LA TUITBATUDA

La Policia Nacional llança la seva versió del polèmic cartell de 'Narcos'

"També aquest Nadal, els narcos ho tindran molt 'chungo'... Mantén la droga lluny de la teva vida", diu el cos al seu compte de Twitter

tuitpolicia

tuitpolicia

1
Es llegeix en minuts

La Policia Nacional ha rellançant la seva tuitbatuda antidroga difonent a través de Twitter un muntatge fotogràfic amb el cartell publicitari de la sèrie de Netflix 'Narcos', en què substitueix la imatge de l'actor que interpreta el narcotraficant Pablo Escobar per la d'un agent que es disposa a posar unes manilles.

Davant el polèmic cartell de 'Narcos', que celebra 'Oh, blanc Nadal', un missatge que ha sigut criticat per fer apologia del consum de drogues, el muntatge de la Policia Nacional anuncia 'Oh, blau Nadal', i és que, segons adverteix al seu tuit, "també aquest Nadal els narcos ho tindran molt 'chungo".

"Mantén la droga lluny de la teva vida, uneix-te a la #tweetredada antidroga@policia.es", afegeix el tuit de la Policia Nacional, que d'aquesta manera demana la col·laboració ciutadana i que qualsevol que tingui informació d'interès sobre narcotràfic l'enviï a antidroga@policia.es

CAMPANYA DES DEL 2012

Notícies relacionades

La Policia Nacional va fer la primera tuitbatuda contra el tràfic de drogues el 2012, per aprofitar la gran viralitat de les xarxes socials i el seu compte a Twitter -amb més de 2,5 milions de 'followers'- i facilitar als internautes una forma ràpida, senzilla i segura d'aportar informació d'utilitat sobre el narcotràfic.

Els internautes poden aportar qualsevol dada que creguin d'interès sobre narcotràfic, ja sigui a gran escala o en petites quantitats al seu barri, en aquest compte de correu electrònic. Agents de la Brigada Central d'Estupefaents gestionen cada 'e-mail' protegint l'anonimat i prioritzant la seguretat dels informants.