El Periódico

¿Vas ser voluntari de Barcelona-92?

Envia'ns una carta amb la teva experiència

¿Vas ser voluntari de Barcelona-92?

JAUME MOR

El pròxim 25 de juliol es compleixen 25 anys dels Jocs Olímpics de Barcelona. Els ciutadans es van bolcar en un esdeveniment esportiu de tal envergadura que va transformar la capital catalana i en què van participar més de 30.000 voluntaris.

¿Vas ser voluntari a Barcelona-92? ¿En què vas participar? ¿Com vas viure la teva implicació als Jocs Olímpics? Explica'ns la teva experiència com a voluntari.

Inicia sessió per participar

Participacions dels lectors

Aquell maravellós estiu en què Barcelona va ser el centre del món

Joaquim Bos Barcelona

Ara fa 25 anys de la il·lusió d'aquells Jocs Olímpics que van aconseguir unir tots els ciutadans al voltant d'un projecte per ... continuar llegint

Barcelona-92 me supo a poco

Juan Manuel Río Andrés Madrid

Resido --y residía ya entonces-- en Madrid. Inmediatamente me hice voluntario olímpico de Barcelona-92. Me hubiese encantado participar en algu... continuar llegint

Aquel maravilloso verano de 1992

José Antonio Carrasco Magro L'Hospitalet de Llobregat

Todo empezó hace mucho tiempo, en una tierra no muy lejana. De  hecho, cerca de casa. Casualmente encontré un grupo que pedía voluntarios para la candidatura de... continuar llegint

Vaig tenir el luxe de participar a Barcelona'92 com a voluntari i com a músic

Josep Pasqual Barcelona

En el moment de les Olimpiades vaig participar-hi des de dues òptiques diferents.... continuar llegint

Prácticas de periodismo entre boxeadores

Pilar Barragan Tiana

Fui voluntaria en la competición de boxeo en Badalona, en el departamento de prensa. En junio ... continuar llegint

Entusiasme, color mediterrani i precisió organitzativa

Antoni Pérez i Poch Barcelona

Vaig ser voluntari assistent de delegació als Jocs Olímpics de Barcelona. La nostra tasca consistia a acollir i assistir en els seus problemes ... continuar llegint

Voluntarios: Orgullo colectivo y solidaridad sin límites

José V. Madolell Barcelona

Tuve el inmenso honor de ser voluntario en los Juegos de Barcelona 92. Fui responsable de la sala de prensa del... continuar llegint

Un verano increíble a los 16 años

Oscar Garrido Ibarz Vilassar de Mar

Tenía 16 años y la expectativa de pasar un verano emocionante. Mi tarea como voluntario comenzó un mes antes de la inauguración de los Juegos Olímpicos.... continuar llegint

Gràcies al COOB per deixar-me servir a la nostra ciutat

Ricard Guardia Marin Barcelona

Jo, abans de saber que Barcelona seria nominada per els JJOO del 92, ja vaig fer-me voluntari, i un cop Barcelona va ser assignada, al cap... continuar llegint