Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Agradecimiento al Hospital Sant Joan de Déu de Manresa

Aquest concorregut camp estel·lar al centre de la nostra galàxia, la Via Làctia, s’ha convertit en un excel·lent lloc per a la recerca d’exoplanetes. En la imatge, obtinguda durant una exposició d’una setmana el 2006, el ’Hubble’ va detectar ni més ni menys que 180.000 estrelles.

Aquest concorregut camp estel·lar al centre de la nostra galàxia, la Via Làctia, s’ha convertit en un excel·lent lloc per a la recerca d’exoplanetes. En la imatge, obtinguda durant una exposició d’una setmana el 2006, el ’Hubble’ va detectar ni més ni menys que 180.000 estrelles. / NASA / ESA / K. SAHU / SWEEPS SCIENCE TEAM

En nombre de la familia Ciurans González, quiero agradecer al personal de la UCI del Hospital Sant Joan de Déu de Manresa la atención que recibió mi padre, ingresado en dicho centro el pasado 22 de diciembre, tras sufrir una parada cardiorrespiratoria.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Quiero destacar la gran profesionalidad y la excelente calidad humana del doctor Masclans y de todo el equipo médico y de enfermería, que pese a la extrema gravedad del estado del paciente, hicieron lo imposible por su vida hasta el último momento. No tengo palabras para expresar el trato que nos dispensaron en tan difíciles momentos. Nos queda una gran pena por la pérdida, pero también la tranquilidad de saber que contamos con grandes profesionales de la salud que diariamente realizan su trabajo con la mayor dedicación y el máximo respeto por las personas. Gracias por vuestro esfuerzo, apoyo y empatía. Nunca lo olvidaremos.

Participacions delslectors

Mésdebats