aposta a Hipercor

El Corte Inglés impulsa la seva marca 'low cost' Unit

Compta amb col·leccions de moda amb un preu mitjà per sota dels 15 euros

dimas

dimas

1
Es llegeix en minuts

El Grup El Corte Inglés ha llançat la seva primera col·lecció d'Unit, que es vendrà principalment a Hipercor, enfocada a la roba per a tota la família.

Notícies relacionades

La marca compta amb col·leccions específiques per a infantil, dona i home, incloses llenceria, sabateria i complements. La seva proposta se centra a oferir bàsics de moda a preus competitius de forma permanent. A més, compta amb un posicionament de preu baix que és transversal a totes les col·leccions, on la peça mitjana se situa per sota dels 10 euros en infantil i per sota dels 15 en moda home i dona. La gamma de productes Unit competirà amb firmes 'low cost' com Primark.

Unit compta amb tres equips de disseny, un per a cada categoria, infantil, dona i home, que estan compostos per professionals de disseny, compres, assistents de compres, patronistes, disseny gràfic i administració. Segons la companyia, la col·lecció es dirigeix a famílies joves amb fills que volen estalviar a l'hora d'equipar-se per al dia a dia o persones que tenen poc temps lliure per destinar-lo a les compres i que prefereixen dedicar-lo a altres activitats.