transports

Centenars de passatgers de l'aeroport de Heathrow volen sense els seus equipatges

Una fallada en el sistema de facturació, ja resolt, ha impedit empaquetar maletes en dues terminals

1
Es llegeix en minuts

Centenars de passatgers que sortien des de l'aeroport londinenc de Heathrow han hagut de volar aquest matí sense el seu equipatge a causa d'una fallada del sistema de facturació que després s'ha resolt, ha informat aquest aeròdrom.

L'aeroport ha recomanat als viatgers de les terminals 3 i 5 que empaquetessin els seus articles essencials a les bosses de mà, ja que no podien volar amb el seu equipatge facturat.

Aquesta nova incidència té lloc menys de tres setmanes després del caos generat per una fallada informàtica global de l'aerolínia British Airways (BA), que va causar la suspensió dels seus vols en 70 països i que va deixar en terra 75.000 clients.

Aquella vegada, BA, Iberia, Lufthansa, American Airlines i altres aerolínies van ser les afectades pel problema amb la facturació d'equipatge en Heathrow, segons l'aeroport.

Notícies relacionades

"Heathrow té actualment un problema amb els seus sistemes d'equipatge que està afectant les aerolínies que operen a la Terminal 3 i la Terminal 5", segons el comunicat emès aquest matí per l'aeroport de l'oest de Londres.

A mig matí, Heathrow ha informat que el problema ja s'havia resolt i que la facturació d'equipatges tornava a funcionar amb normalitat.