AQUEST DILLUNS

Descomptes en desenes de botigues 'on line' pel Summer Day

Vueling, Carrefour, Casa Viva o Disney Store participen en la jornada de rebaixes a internet abans conegut com a eDay

zentauroepp37156336 barcelona 3 2 2017    vueling a la t1 aeroport  del prat fot170305145902

zentauroepp37156336 barcelona 3 2 2017 vueling a la t1 aeroport del prat fot170305145902 / JULIO CARBO

1
Es llegeix en minuts
Josep M. Berengueras
Josep M. Berengueras

Periodista

ver +

No és el Black Friday, però abans de l'estiu també és tradició que se celebri una jornada de rebaixes a les botigues 'on line'. I aquest dia ha arribat: aquest dilluns12 de juny, és el Summer Day, una jornada en què desenes de comerços electrònics de tots els sectors oferiran descomptes especials.

Abans conegut com l'eDay, aquesta nova jornada de descomptes compta amb la participació de fins a 120 botigues de moda i complements, esports, oci i turisme, tecnologia, joguines, perfumeria i cosmètica, electrodomèstics i llar, alimentació i articles per a mascotes. Segons els organitzadors, els descomptes arribaran fins al 80% en alguns productes.

ELECTRÒNICA, VOLS I MODA

Durant tot el dilluns, empreses com Vueling oferiran descomptes en alguns vols. També Carrefour aplicarà rebaixes de fins a un 50% en telefonia, informàtica, imatge i jardí. 

Per un altre costat, Mustang aplicarà descomptes del 30% en alguns productes, i Perfumenvío oferirà rebaixes de fins al 80%. També Casa Viva participa en la jornada amb un 20% de descompte en tot el catàleg.

HP Store, Kiavi, Drim, Disney Store, Textura o Fnac són algunes de les botigues que també oferiran preus especials.

DESPESA MITJANA

Notícies relacionades

La idea d'una campanya de rebaixes 'on line' va ser importada i posada en marxa a Espanya per eShow (la primera fira d'eCommerce i Màrqueting Digital), responent a l'auge de les compres 'on line'. A Espanya ja hi ha 17,5 milions de compradors 'on line', amb una despesa mitjana de 75 euros per compra.

El perfil del comprador de Summer Day és majoritàriament el d'una persona d'entre 18 i 45 anys de classe social mitjana-alta, encara que pot variar segons el tipus de producte, expliquen els organitzadors de la jornada.