• Dilluns 19 abril 2021, 12:12 h

elPeriódico.com

Registra't | Iniciar sessió

SERVEIS

Organismes públics sense lavabo públic

Dilluns, 2 de març del 2015 Javier Pedro Asensi (Premià de mar)

Vaig anar a la delegació d'Hisenda a Mataró, i el primer que vaig fer a l’arribar va ser preguntar al senyor que hi havia a l’entrada vigilant l’arc (per on et fan passar «per seguretat»): «Si us plau ¿tenen lavabos?». La seva resposta va ser educada: «No, senyor, no hi ha lavabos per al públic». Jo, també amb educació, li vaig dir que escriuria una carta a EL PERIÓDICO, i ell em va respondre, aquesta vegada amb moderada educació, que era lliure de fer el que em donés la gana.
¿És normal que un ens públic que gestiona l’erari públic no tingui lavabo? Per al públic, és clar. No crec que el contribuent s’enfadés si s’instal·lessin WC per a les desenes i desenes de persones que han d’esperar el torn perquè els cridin, tenint en compte que a la sala d’espera hi ha gent gran, dones embarassades, mares amb nens i amb cotxets, minusvàlids... I que en qualsevol bar o restaurant és obligatori que n’hi hagi, si no un, dos i a vegades fins a tres: un per a les senyores, un altre per als senyors i un tercer d’adaptat per a minusvàlids.
Aquesta queixa va dirigida al ministre d’Hisenda. Senyor Montoro, segur que al seu despatx no en falta un (per a vostè sol). ¿Instal·lat amb els diners de qui?



Si voleu debatre sobre aquest tema, escriviu-nos aquí

EL PERIÓDICO publica opinions, rèpliques i suggeriments d'interès general, respectuoses amb les persones i institucions. Les cartes enviades podran ser extractades. Tot i així, resulta impossible publicar-les totes. Per publicar-les, EL PERIÓDICO es reserva la possibilitat de demanar dades addicionals com DNI, domicili i telèfon amb la finalitat de contrastar el seu contingut i la identitat de l'autor. No es mantindrà correspondència per correu electrònic ni s'atendran visites o trucades telefòniques sobre cartes o comentaris no publicats en qualsevol dels suports d'EL PERIÓDICO.
QUEIXES: Els lectors poden expressar les seves queixes al diari o bé al Consell de la Informació de Catalunya (CIC). Al CIC només quan considerin que s'han vulnerat els principis recollits al Codi Deontològic, pel tractament que donen els mitjans informatius sobre els diferents temes. Poden dirigir-se al Consell de la Informació de Catalunya trucant al 93 317 19 20.