Volar amb companyies low cost té un únic avantatge, l’econòmic, però deixa seqüeles físiques després d’estar amuntegats com sardines en una llauna. Les normes imposades per la IATA –que es compleixen fil per randa– són sempre de mínims, i els criteris de rendibilitat primen sobre el confort i la satisfacció del client. Farà més de 60 anys que faig servir l’avió com a mitjà de transport i puc afirmar que la qualitat s’ha disparat en els dos sentits; la classe turista s’està tornant cada vegada més la de l’autobús regional tercermundista, i la business o primera vessa atencions i comoditats. Hi ha d’haver una aerolínia que s’atreveixi i sigui capaç d’oferir una qualitat intermèdia (tipus hotel de 3 estrelles) en què el confort no sigui incompatible amb un preu raonable i accessible tant per als executius de les pimes com per al cada vegada més important col·lectiu de jubilats amb cert poder adquisitiu.
Si voleu debatre sobre aquest tema, escriviu-nos aquí
Envia una carta del lector, opina sobre l'actualitat i fes-nos arribar testimonis, denúncies i suggeriments per publicar a l'edició impresa i a la web
MOVILIDAD - Alessandro Malfatti (Barcelona)
SERVEIS - Enric Alfonso (Salou)
BARCELONA - José María Mateo (Santa Coloma)
ACTUALIDAD - Pablo Fuentes (Valladolid)
POLÍTICA - Antoni Tort (Barcelona)