Anar al contingut

Amb vostès, 'On Barcelona'

El nou suplement d'EL PERIÓDICO, que debutarà divendres, s'ha presentat en societat

El conseller Vila i el regidor Collboni han secundat la nova aposta cultural i d'oci del diari

PATRICIA CASTÁN / BARCELONA

Presentació en societat dOn Barcelona, la nova revista dEL PERIÓDICO. / ELISENDA PONS / VÍDEO: MÒNICA TUDELA

Presentació de la revista On Barcelona
Vídeo On Barcelona
cmontanyes35613807 on barcelona160920213707
cmontanyes35613977 on barcelona160920205204
cmontanyes35614230 on barcelona160920205123
cmontanyes35613910 on barcelona160920205626

/

Amb l'ambició de ser "la millor revista d'oci i cultura de Barcelona i Catalunya", 'On Barcelona' debutarà divendres que ve com a suplement setmanal d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA imprescindible per viure la ciutat. El director del diari, Enric Hernàndez, ha assumit aquest repte aquesta nit en la presentació oficial de la publicació i la seva web a les institucions i a empreses vinculades a l'àmbit de la cultura, l'art, les tendències, la comunicació, la gastronomia i l'oci que nodriran les pàgines d''On Barcelona'.

La posada en escena per donar a conèixer el nou suplement d'EL PERIÓDICO ha estat recolzada pel conseller de Cultura de la Generalitat, Santi Vila, i el regidor de la mateixa àrea a l'Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, juntament amb més d'un centenar de representants del sector, en el marc d'un còctel al restaurant Bellavista del Jardí del Nord, inaugurat fa poc.

Hernàndez ha subratllat la duplicitat de formats del nou llançament editorial, que es podrà llegir cada divendres amb el diari, però que, a més, contindrà notícies i actualitat renovades diàriament a la seva web. L'aposta informativa també impulsarà l'àmbit de la cultura, tan castigat per la crisi, amb infinitat de suggeriments i prescripcions per fer diàriament.

I és que 'On Barcelona', com n'ha destacat el responsable, Pau Arenós, no pretén incloure la immensitat de l'agenda lúdica i cultural de la capital catalana, sinó receptar les millors opcions als lectors. "Volem ser prescriptors de què s'ha de veure i fer, seleccionant tot el que ens creiem", ha emfatitzat. La revista, tant en la versió paper com en digital, aspira a reflectir "una actitud i una forma de mirar sense teranyines, explicant la ciutat a la nostra manera".

Aquest calidoscopi s'estructura en les seccions d'El Més (tema de portada), Mirar (cine, teatre, exposicions…), A l'Última (vivències ciutadanes), Llegir, Escoltar (música), Cuines (restaurants i productes) i L'Última. En el seu debut, la festa de la Mercè vertebrarà el tema de la setmana, entre una immersió en el que es cuina i el que ha d'arribar.

Joan Alegre, director general d'EL PERIÓDICO, s'ha congratulat que després de 40 anys de trajectòria, el diari reafirmi la seva aposta editorial en un "moment en què s'ha de ser valent per fer una publicació nova", que a més s'obre a infinitat de formats publicitaris innovadors. Una voluntat que han aplaudit responsables de la promotora The Project o del Grup Focus, entre molts altres, i d'anunciants que han recolzat la presentació, com Damm, Codorniu i Coca Cola.

0 Comentaris
cargando